четвъртък, 28 юни 2012 г.

Луси говори за първия й албум


Get More: Music News

Луси говори за първия й кънтри албум през 2013 година.

Звездата на "Малки сладки лъжкини" Луси Хейл се разширява хоризонтите си отвъд успешната си актьорска кариера и разпространение на крилата си, за да (надявам се) да скочат в също толкова успешна музикална кариера.

   Талантливата 23-годишна, наскоро подписа запис сделка с Hollywood Records, който е един и същ етикет, който донесе много успешни хитове на Майли Сайръс и Деми Ловато.

    
MTV News е достатъчно късмет, за да седне с на Хейл наскоро за ексклузивен чат за как тя дойде да се приземи на договор за записи с Hollywood Records и това, което се планира тя има за първия си албум.

    
"Някои хора знаят, някои хора не знаят: Израснала съм с пеене, а аз никога не знаех кой път щях да предприема", заяви Хейл, който показана за първи път нейното пеене умения на талант конкурса "Американски Хуниорс "през ​​2003. "Аз направих филм миналата година," Cinderella Story: Once upon a song, "и аз играех роля и на певица, и така Hollywood Records ме чу. 

"Израснала съм в Тенеси, така че това винаги е била сърцето и душата ми. Трудно е да се намира истински фен на страната, в Лос Анджелис, но е вярно, че феновете са толкова лоялни, след като сте в техния кръг, вие сте в цялата си кариера. Кънтри музиката има толкова много души и е толкова искрена. Мисля, че е идеалният избор за мен. Аз мисля, че ще изненадам хората. "

*Искам кредит за превода, ако копирате !

Няма коментари:

Публикуване на коментар